Geoblog.pl    beztroski    Podróże    Azja płd.-wsch. - 4 miechy na ryżu - część 3    Czas na relaks.

Czas na relaks.

Tajlandia, Ko Samui

Ko Samui to jedna z wysp w zatoce Tajlandzkiej na której jeszcze nigdy nie byliśmy.Postanowiliśmy że spróbujemy tam trochę pomieszkać,a jeśli nie spodoba nam się to zawsze możemy skoczyć na pobliskie Ko Tao lub Ko Phangan.Obawiałam się ,że będzie tam tak resortowo...tak elegancko...tak zwany kurort walizkowców,ale nie.Tutaj pośród wywalonych resortów z basenami i parasolami stoją małe ,urocze bungalowy dla takich jak my.Wyraznie widać niski sezon,bo turystów jak na lekarstwo,ale to dobrze,bo nie lubimy tłumów,zwłaszcza Rosjan,a tych tu podobno w pełnym sezonie najwięcej.
Codziennie chodzimy do roboty na plażę,właściwie nie chodzimy,bo na niej mieszkamy i tylko ja ,bo mąż się coś opierdziela,żeby nad opalenizną popracować i godnie wczasowicza reprezentować.
Niedaleko nas jest targowisko,gdzie owocków mają dobry wybór,więc podjadamy,a i meta na masaż już znaleziona – także mieszkamy i relaksujemy się tak jak umiemy najlepiej:-).
Ostatnio wynalazłam piękne buty z wężowej skóry,a ponieważ buty uwielbiam i kolekcjonuję,nie mogłam się powstrzymać,więc wpadłam do sklepiku,ubrana zwyczajnie (nie na Rosjankę:-)),pytam o cenę,a sprzedawca mierząc mnie od stóp do głów,odpowiada:
Za drogie dla Ciebie,madame.
Dupek:-).
Poznaliśmy śmiesznego Duńczyka.Klaus przyjechał na pół roku pomieszkać na Ko Samui (zresztą nie pierwszy raz).Charakterem i poczuciem humoru bardzo przypomina naszego kolegę Wojtka (którego serdecznie pozdrawiamy),pewnie dlatego szybko się zaprzyjazniliśmy.Byliśmy w lekkim szoku,kiedy opowiadał nam różne ciekawostki,np. Długoterminowy wynajem domku (minimum miesiąc),sypialnia ,kuchnia ,taras,10 minut skuterem do morza – 4000thb,czyli 400pln lub młoda tajka na całą noc (w wiadomym celu) – 40pln ,skuter na miesiąc – 250pln.Ma chłop wiedzę praktyczną:-).Chyba następnym razem i my przyjedziemy tutaj po prostu pomieszkać dłużej:-).

Info praktyczne:

Transport Bangkok – Ko Samui – wyjazd 18.00,na miejscu 11.30 rano – 450thb/45pln