Geoblog.pl    beztroski    Podróże    Azja południowo-wschodnia 2011 - 4 miechy na ryżu:-))    Pierwszy dzień roku ostatnim dniem w Indonezji.

Pierwszy dzień roku ostatnim dniem w Indonezji.

Indonezja
Indonezja, Medan
Przejechano 19388 km

Nie pamiętamy takiego Nowego Roku ,gdy budzimy się rano bez kaca:-).Sylwester na ulicach Berastagi wyglądał nijako,nikt tak naprawdę nie świętował,tubylcy całą uwagę skupili na petardach – strzelali naprawdę dużo.

Podjeliśmy też decyzję o powrocie do Malezji.Zarówno Sumatra ,jak i wcześniejsze Borneo to miejsca z gorącym,ale bardzo wilgotnym powietrzem,a i deszcze już nas zmęczyły.Czas pozostały do końca podróży kurczy się strasznie szybko,spadamy więc polenić się w suchszym klimacie.

Chociaż to Nowy Rok,a oni wciąż odpalają petardy,udaje nam się złapać ciasny mini bus do Medanu.Przejazd to jeden wielki korek,część tubylców wraca z Sylwestra w górach,a inni jadą spędzić tam Nowy Rok.Normalnie Zakopianka!

Tego dnia łazimy trochę po Medanie,ale miasto jak na stolicę Sumatry jest nieciekawe i bez wyrazu.