Geoblog.pl    beztroski    Podróże    Azja poł.-wsch. - 4 miechy na ryżu-część 2    Słodkie lenistwo

Słodkie lenistwo

Tajlandia, Ko Lanta

W samolocie do Krabi poznajemy parę sympatycznych Polaków,lot szybko mija na pogaduchach.Uświadamiamy sobie,że od ponad miesiąca nie spotkaliśmy żadnego rodaka.
Z Krabi jedziemy prosto na Ko Lantę i po 2 godzinach jazdy kwaterujemy się w tym samym ośrodku w którym mieszkaliśmy w zeszłym roku.Polubilismy to miejsce,a poza tym mamy tu wszystko,czego aktualnie potrzebujemy.Czas na trochę lenistwa i relaksu na plaży,czas dobrze pojeść i dobrze się napić:-)
Możliwe że zostaniemy tu na Święta,ale to czas pokaże.

Info praktyczne:

Autobus Krabi lotnisko – Krabi miasto – 90bath/os – 10pln
Bus Krabi- Ko Lanta – 350bath/os – 39pln
Bungalow w Funky Fish (klima,lodówka,ciepła woda) – 500bath – 55pln

Wojtek i Wiola
Wojtek i Wiola - 2012-12-17 09:08
Nie leniuchujcie, dalej w drogę - pozdrawiamy!
PS> My w grudniowej podróży wokół Polski - tu dopiero się dzieje! Mrozy, zamiecie odkopywanie zasypanych aut, dziewiczy przejazd przez puszczę augustowską w 30cm śniegu - wspaniale! Czy ktoś jest an tyle nienormalny żeby wybierać taki pobyt w środku zimy, kiedy najkrótsze dni- NIe to tylko MY!

elzbieta
elzbieta - 2012-12-21 17:49
My tez chcemy na Ko Lante!!!I I chyba w lutym tam sie udamy na miesiac.Sledze wasza podroz i dliscie mi swietny pomyslJednak zima po 6 latach lata okazala sie wyjatkowo przykrym doswiadczeniem.Wracamy wiec jak najszybciej do domu i dalej do ciepelka
Caluski
Elzbieta i Ezio

beztroski - 2012-12-23 10:35
Tak,zasiedzieliśmy się tutaj,ale dobrze nam z tym:-).Wojtek i Wiola - faktycznie macie pomysły,zamiast w ciepełku podróżować,to Wam się zimy zachciało!
Elu!Rozumiemy Was doskonale,pakujcie się i w drogę,chociaż w lutym już nas tutaj niestety nie :-(