Geoblog.pl    beztroski    Podróże    Azja południowo-wschodnia 2011 - 4 miechy na ryżu:-))    Swieta ida

Swieta ida

Indonezja
Indonezja, Pulau Weh

Dzisiaj Wigilia ,to będą nasze pierwsze święta poza domem.Trochę dziwnie.Mieszkańcy wyspy to muzulmanie,dlatego kompletnie nie czuć tu świątecznej atmosfery.Trochę starają się to nadrobić turyści,których zresztą dojechało wczoraj i dziś całkiem sporo – wolnych miejsc już brak.Wszyscy życzą sobie wesołych świąt i jacyś bardziej życzliwi.Jeszcze wczoraj zarezerwowaliśmy sobie świąteczną wieczerzę w „Olala”,naszej ulubionej knajpce.O 19.00 zeszło się tu całkiem sporo białasów,chyba ze 30 osób,oraz węsząc darmową wyżerkę psy,koty i małpy z okolicy.Barszczu,karpia,pierogów niestety nie podali:-(,ale i tak cieszyliśmy się jak dzieci!Były podsmażane ziemniaczki,pieczony kawał kurczaka (w całości,nie podziabany:-)) i sałatka z warzyw,a na deser owoce w kokosach.Kompotu z suszu nie było,ale świeży sok z mango godnie go zastąpił.Jedno było jak w domu,nażarliśmy się jak bąki,a potem jeszcze długo hamakowaliśmy na naszym tarasie.

Ekscytacja daniami wigilijnymi była tak wielka,że zapomnieliśmy zrobić jakiekolwiek zdjęcie:-).

Wszystkim zaglądającym na tego bloga życzymy zdrowych i pogodnych świąt!